2013年9月20日星期五

煎蝦碌配蕃茄香料醬汁

得兩個大人的中秋節
其實都幾難煮
如果是煮西餐就問題不大  而且都幾符合我這個要快靚正的想法

不過家中有位饞嘴的中國胃說中國節日要吃中餐才對位
好....我想他會喜歡這味fuchion菜
且真的容易又醒胃
果然...他吃得津津有味
別以為我煮得太多醬汁
用來撈飯食后清晒
哈~

 

食譜:
蝦 約20隻            蕃茄 1-2個(按大小而定)切大粒        蔥1條 切段          粟粉+麵粉 適量

調味料:
鹽 少許    胡椒粉 少許

醬料:
蕃茄膏/茄汁(我用了茄汁)  2湯匙(tablespoon)
花雕酒 1-2湯匙
醬油 1湯匙
糖 (按個人口味) 1湯匙
烏醋 2湯匙
paprika 1/4 茶匙
咖哩粉 1/2 茶匙
水 少許
蒜茸  1湯匙

做法:
  1. 燒熱鑊, 加入油, 爆香蒜茸和蔥, 再加蕃茄和酒
  2. 加入茄汁+醋+糖+醬油,拌勻后加paprika+咖哩粉再拌勻
  3. 加水再煮至滾或收汁到你想的"杰"度,熄火
  4. 蝦洗淨吸乾水,用調味料拌勻,再加粟/麵粉拌勻
  5. 熱鑊后加油, 油熱就可以煎蝦,每面約分零鐘就ok
你可以翻熱醬汁跟蝦碌撈勻至食, 或像我們的分開用食

4 則留言:

  1. 又有新煮意!我想我家的老和細都會喜歡這個餸

    回覆刪除
  2. 個汁材料齊晒,但就未試咁煮甜酸汁,下次煮蝦要試下先。

    回覆刪除