2013年9月13日星期五

Summer 2013

我嘗試upload相,然後等等等.....之後部laptop還"hang"了.
試了幾次,終於ok啦,yeah~

這個夏天是我期待已久的
因為可以去行山,上一年懷孕不能去得遠和太久.
今年終於可以出關了
我好似講得很誇張吧!

更好的是
我的家人來探我們一家
故有更大的理由要去行下啦~

第一景個點又怎會不是china town呢!

順便去downtown, 碰巧見到有艘迪士尼遊輪


到了weekends, Honey就負責當司機和導遊帶著我們四圍逛,這裡是kelowna的一處湖灘,那天天氣晴又有涼風,很舒服啊!

kelowna市中心的公園碼頭
我們仨
kelowna有很多酒莊,一場來到當然要去參選一下和試下當地出品的佳釀 


我們差不多每個週末都去了行provincial parks, 沒有特別計劃行程下, 更覺得每處都很有特色.





行到累就停一下拍照

嘻嘻....我已經想計劃一下下年到那兒好!

5 則留言:

  1. 外國的夏天特別美, 最喜歡行郊外, 呼吸新鮮空氣。
    lewi, 你這裡要打碼留言呀, 可唔可以改setting 呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣一暖d我就鍾意四圍走,呢度嘅郊區真係好靚.

      刪除
  2. 時間真係過得快,baby都咁大個啦!你可以多啲帶佢去玩啦。

    回覆刪除
  3. 係呀!佢都好鍾意去街呀!

    回覆刪除