2013年10月30日星期三

卡魯的性格

玩褲頭帶都可以好開心!

接近一歲了
他的性格開始浮現出來喇
hm....我的報應來了.....哈哈哈

自問小時候不算一個乖孩子
阿媽叫做東我就偏偏做西
條頸硬過石頭
 不過比人嚇兩嚇就會有少少"庵春"哈哈....

但是這位小朋友
就絕對不是膽少之輩
罵不聽.....當然他未必知我說什麼
(但不知怎的,我總覺得他是裝不懂...有跡可尋呀!)
嚇不怕,打不喊
有時還駁嘴 
當你拿他無辦法的時候
他就會擁著你要撒嬌, 實行lum死你

問我怕未 ?
Nah....he will see!


4 則留言:

  1. 但要習慣令佢知道有咩可以做,有咩唔可以做,我家小豆差不多一歲半啦,直頭是drama king!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要喇,有時見佢望住我又好似一頭霧水嘅樣真係令我又愛又恨!

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係要,我已不捨得佢快要告別baby,向toddler邁進喇。

      刪除