2013年10月8日星期二

雨后逛街天


這篇本來是昨天寫好的.....不過搞東搞西又忘了.

上星期日,是繼個天下雨下足成個星期后第一天放晴的星期天, 於是"拿拿聲"叫honey取車匙出街逛下,我則跟卡魯換衫準備出發,仲要帶埋相機同卡魯影相嘛......唸住.....

我們去了舊居附近的Deer Lake Park, 果到幾好行的,公園環湖建成,又有條幾好行的trail比人行.

湖不同的位置都設有觀景台,這個更有個供人釣魚的木台,對出有好多白色紫色的蓮花.

又有船仔kayak租借,不過我們志在行trail


睇完你或會問點解得2張相嘅, 我囉....大頭蝦唔記得"差"機又冇帶電話.....失敗喇!

所以,行完公園仲去埋shopping....我最鍾意行超市:p, 比我發現這幾盒限量版.
別看我是成年人,童真這東西是你跟我都有,只是幾時"蒲頭",
有時我honey都頂我唔順架, 哈哈....

我最愛嘅大眼仔

6 則留言:

  1. WA~怪獸大學好得意呀~

    回覆刪除
  2. 我都喜歡行超市,不過唔會買卡通人物 packages 囉, 我已經無哂童真了。

    回覆刪除
  3. 哈哈,我跟你一樣。。。。一定會買那些卡通特別版。。。可能因為依家有小朋友吧

    回覆刪除